Een Interim Online Marketeer kan je inzetten als jouw organisatie tijdelijk versterking nodig heeft met Online Marketing. Wanneer de vaste Online Marketeer tijdelijk uitvalt of er behoefte is aan meer capaciteit, dan kan het handig zijn om een Interim Online Marketeer in te zetten. Het grote voordeel van een Interim Online Marketeer is dat dit profiel allround is en je kan helpen met meerdere kanalen. Zeker als je een start-up bent of alle kanalen nog moet opzetten, dan kan een Interim Online Marketeer de juiste keuze zijn. Denk bijvoorbeeld aan SEO, GEO, Google Ads en Social Advertising.
Een Interim Online Marketeer brengt ervaring, snelheid en energie, zonder dat je verplicht bent tot vaste aanstelling. In dit artikel leggen we uit wanneer je een Interim Online Marketeer goed kunt gebruiken, wat de rol precies inhoudt, wat de voordelen zijn en hoe WeKnowPeople je hierbij kan helpen.
Wanneer zet je een Interim Online Marketeer in?
- De vaste Online Marketeer is tijdelijk afwezig (verlof, ziekte, vertrek)
- Je tijdelijk specialistische kennis wilt (bijv. SEA, SEO, display, paid social of analytics)
- De organisatie nieuwe proposities, merken of internationale campagnes lanceert
- De campagnes achterblijven op targets en rendement
- Je snel extra capaciteit nodig heeft voor meer omzetgroei