Redenen om voor We Know People te kiezen bij interim-bemiddeling | We Know People

6 redenen om voor We Know People te kiezen bij interim-bemiddeling

13 oktober 2023

Bij We Know People richten we ons naast de werving en selectie van digital, marketing, communicatie en data-kandidaten ook op interim recruitment van marketing-professionals. Hoe dat bij ons precies in zijn werk gaat en waarom dit voor jouw organisatie een interessante optie kan zijn lees je in deze blog! 

Interim-bemiddeling bij We Know People
Bij We Know People beschikken wij over een gespecialiseerd marketingnetwerk. Met een community van meer dan 20.000 marketing-professionals hebben wij een antwoord op elk vraagstuk binnen marketing, digital, communicatie en data. Zo helpen wij onze opdrachtgevers tijdelijk hun team en organisatie te versterken, zodat zij hun ambities kunnen blijven vervullen. Wanneer wij een interim-professional geplaatst hebben blijven we met hen in contact om te kijken hoe het met hen gaat. Hiervoor zetten wij onze eigen fieldmanager in. Deze fieldmanager houdt contact met onze interimmers in het veld, om hun werkgeluk bij onze opdrachtgevers zoveel mogelijk te blijven waarborgen. 

Voordelen van interim-bemiddeling
Met 11 jaar ervaring in marketingrecruitment weten wij hoe de markt werkt. Onze jarenlange ervaring en focus maakt ons toonaangevend in de markt. Dit zorgt voor een snel proces en betere interim-kandidaten. Daarnaast maken we échte connecties door te kijken naar de bedrijfscultuur bij onze opdrachtgevers en karakter en ambities van onze interim-kandidaten. Op basis daarvan gaan wij actief op zoek en ontzorgen wij jouw organisatie tijdens én na het hele search-traject. Bij We Know People wachten we niet af, maar gaan we meteen aan de slag. Onze Search Consultants gaan proactief op zoek. Zo vinden wij binnen no-time de juiste kandidaat die jou tijdelijk kan ondersteunen bij marketingwerkzaamheden. Het inschakelen van een interim-professional heeft de volgende voordelen: 

1.    Meteen van start
Als je op zoekt bent naar een interim marketing-professional wil je dat deze persoon zo snel mogelijk kan beginnen. Nadat we bij We Know People jouw tijdelijke marketing-professional hebben gevonden kan deze dan ook meteen aan de slag. Een ervaren interimmer is gewend om zelfstandig aan de slag te gaan en heeft weinig inwerktijd nodig. Een interim-professional is geschikt wanneer er meer werk gedaan moet worden dan dat er personeel is. Zeker in deze overspannen arbeidsmarkt biedt tijdelijke ondersteuning uitkomst om tekorten op te vullen. 

2.    Gespecialiseerde interimmers
Een ander voordeel om een freelancer in te schakelen is wanneer er voor een bepaald project specifieke expertise nodig is en deze kennis niet binnen je organisatie aanwezig is. Dan is het handig om tijdelijk een interimmer aan te trekken die deze kennis wel heeft en kan helpen het project tot een goed einde te brengen. Ben je op zoek naar specifieke kennis op het gebied van digital, marketing, communicatie of data? Onze interim professionals hebben veel en specialistische kennis in huis die van toegevoegde waarde voor specifieke trajecten binnen jouw organisatie. 

3.    Tijdelijke vervanging bij zwangerschap en geboorte
Elke organisatie krijgt ermee te maken. Werknemers die tijdelijk afwezig zijn door de komst van een kleintje. Ook dan is het tijdelijk inschakelen van een interimmer ideaal. Niet alleen vanwege zwangerschapsvervanging maar ook bij partner- en ouderschapsverlof. Door een tijdelijke vervanger in te zetten kan werk worden opgepakt dat anders een tijd zou blijven liggen. Het zorgt ervoor dat de balans in het team gewaarborgd blijft, omdat de werkzaamheden niet tijdelijk door de andere vaste marketing-professionals overgenomen hoeven te worden, maar dit door een interimmer wordt opgepakt. 

4.    We pay the bills! 
Daarnaast ondersteunen wij ook op financieel vlak. Dit betekent dat niet onze opdrachtgevers, maar We Know People de betaling richting de interim-professionals op zich neemt. Dit is nog een extra stap in de dienstverlening richting onze klanten. Dit betekent dat onze opdrachtgevers zich alleen bezig hoeven te houden met de dagelijkse stand van zaken en aansturing van de interim-professional. 

5.    Recruitment done right
Als gespecialiseerd recruitment marketingbureau kijken wij met een open, kritische en frisse blik naar de functie- en kandidaatprofielen van jouw organisatie. Allemaal met als doel om zo snel mogelijk die geschikte marketing-professional te vinden die jouw team kan versterken bij het realiseren van de marketingdoelstellingen. 

6.    Next level recruitment 
Met meer dan 20.000 professionals in onze (interim)community, hebben wij een antwoord op ieder (interim) vraagstuk binnen marketing, digital, communicatie of data. Het vinden en plaatsen van de juiste interim-professionals komt voornamelijk neer op toegang tot een gespecialiseerd netwerk. Zonder grote woorden of poespas, maar actief en resultaatgericht gaan wij voor jou aan de slag. Een persoonlijke, professionele en effectieve aanpak staan daarbij voorop. Binnen 48 uur stellen wij geschikte (interim) marketing-professionals aan je voor.

Zo doen we dat 
Wij wachten niet af, maar gaan proactief aan de slag. Zo vinden onze Search Consultants binnen no-time de juiste kandidaat voor jouw vacature. Zo pakken we dat aan:  

1.    Kennismaking
Om de juiste match te maken, staat tijdens het hele interim recruitmentproces persoonlijk contact voorop. Om snelheid te behouden bespreken wij de opdracht eerst digitaal. Op een later moment komen wij graag langs om kennis te maken. 

2.    Zoeken
Ons marketingteam schrijft de vacature en brengt deze effectief onder de aandacht bij de juiste doelgroep binnen onze community. Onze Search Consultants gaan direct actief aan de slag met hun search binnen deze community.

3.    Voorstellen
Voordat wij de kandidaat voorstellen, spreken wij hen eerst zelf uitvoerig. Door onze jarenlange ervaring kunnen onze Recruitment Consultants de vakinhoudelijke kennis van de kandidaat goed beoordelen. Alleen passende kandidaten stellen wij vervolgens voor. 

4.    Ontzorgen
Voorafgaand aan de sollicitatiegesprekken die we samen inplannen, hebben wij het uurtarief al afgestemd. Wij zorgen voor de terugkoppeling. We houden van snel schakelen, want dit zorgt voor een hoge Success Rate en snelle start. 

5.    Opvolging
Na een plaatsing houden wij contact met jou en de interim professional. Als er vragen zijn kan je altijd bij ons terecht. Ook ontzorgen wij je op financieel vlak. 

Ben jij op zoek naar een tijdelijke marketing-professional om bepaalde marketingwerkzaamheden uit te voeren? Of ben je geïnteresseerd in de mogelijkheden van interim-bemiddeling? Bij We Know People staan wij voor jou klaar om je hierbij te ondersteunen. Onze Recruitment Consultants komen graag met jou in contact om de mogelijkheden te bespreken! 

Kun je de geschikte vacature niet vinden?

Meld je aan voor een Jobalert en krijg per e-mail bericht zodra de vacature beschikbaar komt.